Zespół ds. Administracyjno-Gospodarczych - Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie

Biuletyn Informacji Publicznej

Zespół ds. Administracyjno-Gospodarczych

 

tel.: 47 73 512 18, 47 73 512 19

e-mail: ag@ketrzyn.policja.gov.pl

 

 

Zespół do spraw Administracyjno-Gospodarczych realizuje swoje zadania w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Komendy Powiatowej i podległych jednostek w zakresie gospodarki finansowej, zaopatrzeniowej, transportowej, mieszkaniowej, administrowania nieruchomościami, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz gospodarki mandatowej.

  

Do zadań Zespołu do spraw Administracyjno-Gospodarczych należy:

  1. prowadzenie rozliczeń finansowych i obsługi kasowej w jednostce;
  2. sporządzanie protokołów szkód i prowadzenie postępowań szkodowych;
  3. planowanie i zaopatrywanie Komendy Powiatowej i jednostek podległych w niezbędny sprzęt i materiały;
  4. zapewnienie sprawności technicznej pojazdów służbowych;
  5. przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta Powiatowego Policji w Kętrzynie w sprawach mieszkaniowych;
  6. prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów, emerytów i rencistów Komendy Powiatowej i jednostek podległych;
  7. administrowanie, utrzymanie i eksploatacja budynku komendy powiatowej i obiektów zajmowanych przez jednostki podległe;
  8. realizowanie zadań technicznego zabezpieczenia w zakresie ochrony przeciwpożarowej;
  9. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP;
  10. prowadzenie postępowań powypadkowych oraz szkoleń i instruktaży z zakresu BHP;
  11. prowadzenie ewidencji i rozliczeń w zakresie nałożonych mandatów karnych.
do góry