Zespół ds. Administracyjno-Gospodarczych
Rozmiar czcionki
tel.: 47 73 512 18, 47 73 512 19
e-mail: ag@ketrzyn.policja.gov.pl
Zespół do spraw Administracyjno-Gospodarczych realizuje swoje zadania w celu zapewnienia sprawnego funkcjonowania Komendy Powiatowej i podległych jednostek w zakresie gospodarki finansowej, zaopatrzeniowej, transportowej, mieszkaniowej, administrowania nieruchomościami, ochrony przeciwpożarowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz gospodarki mandatowej.
Do zadań Zespołu do spraw Administracyjno-Gospodarczych należy:
- prowadzenie rozliczeń finansowych i obsługi kasowej w jednostce;
- sporządzanie protokołów szkód i prowadzenie postępowań szkodowych;
- planowanie i zaopatrywanie Komendy Powiatowej i jednostek podległych w niezbędny sprzęt i materiały;
- zapewnienie sprawności technicznej pojazdów służbowych;
- przygotowanie decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta Powiatowego Policji w Kętrzynie w sprawach mieszkaniowych;
- prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów, emerytów i rencistów Komendy Powiatowej i jednostek podległych;
- administrowanie, utrzymanie i eksploatacja budynku komendy powiatowej i obiektów zajmowanych przez jednostki podległe;
- realizowanie zadań technicznego zabezpieczenia w zakresie ochrony przeciwpożarowej;
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP;
- prowadzenie postępowań powypadkowych oraz szkoleń i instruktaży z zakresu BHP;
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń w zakresie nałożonych mandatów karnych.